بیزنس پروفایل اینستاگرام چیست و چه امکاناتی دارد؟+کلیپ آموزشی

بیزنس پروفایل اینستاگرام و هر آنچه که باید درباره آن بدانید

بیزنس پروفایل اینستاگرام چیست؟ و برای چه کسانی مناسب است؟

چه مزایایی دارد؟ چگونه بیزنس پروفایل اینستاگرام را فعال کنیم؟

چگونه اکانت خود را از حالت بیزنس خارج کنیم؟ چگونه دکمه تماس اینستاگرام را فعال کنیم؟

چطور از بیزنس پروفایل برای پیشرفت در اینستاگرام استفاده کنیم؟

اینسایت اینستاگرام چیست؟ Reach در اینستاگرام به چه معناست؟

Impression ایمپرشن اینستاگرام چیست؟

و بسیاری نکات مهم دیگر در مورد بیزنس پروفایل اینستاگرام که در این مطلب با اونها آشنا خواهیم شد

بیزنس پروفایل اینستاگرام چیست؟

بدون شک شما هم عبارت بیزنس پروفایل اینستاگرام رو شنیدید و حتما کم و بیش اطلاعاتی هم در موردش دارید

حتما تا به حال با پیج هایی برخورد کردید که مانند تصویر زیر که دکمه ای یا دکمه هایی در بالای صفحه برای تماس با مالک پیج

از طریق تماس تلفنی یا ایمیل وجود داشته باشد یا آدرس پیج به صورت لینک در بیو موجود باشه که با کلیک روی اون

وارد نقشه گوگل مپ شده و محل دقیق فروشگاه رو روی نقشه نشون بده

بیزنس پروفایل اینستاگرم چیست؟

بیزنس پروفایل اینستاگرام قابلیتی هستش که در سال ۲۰۱۶ رونمایی شد و امکانات جالبی رو برای پیج های فروشگاهی و تجاری

به همراه داشت که قبلا و در حالت عادی وجود نداشتن امکاناتی از قبیل ساخت تبلیغات هدفمند،

ایجاد دکمه های ارتباطی که بالاتر گفتم و در تصویر بالا هم مشخصه،

ارائه آمار و اطلاعات ارزشمند در مورد رفتار فالورها و آنالیز پیج و پستها و بررسی نتایج

و همینطور داشتن آدرس قابل کلیک که محل دقیق شما را در گوگل مپ نمایش میدهد

آمار استفاده از بیزنس پروفایل اینستاگرام

طبق آماری که خود اینستاگرام اعلام کرده تا سال ۲۰۱۷ در سراسر جهان بیش از ۲۵ میلیون بیزنس پروفایل اینستاگرام ایجاده شده

و بیش از ۲۰۰ میلیون نفر از کاربران فعال اینستاگرام حداقل یک پیج بیزنسی رو در روز مشاهده می کنن

۸۰ درصد کاربران حداقل یک بیزنس رو در اینستاگرام دنبال می کنن

۶۰ درصد کاربران اینستاگرام گفتن که محصولات جدید رو از طریق اینستاگرام شناختن

یک سوم استوری هایی که دیده میشه مربوط به پیج های بیزنسی اینستاگرام هستن

که البته به گفته اینستاگرام این آمار مربوط به سال ۲۰۱۷ هستن و تا به امروز حتما افزایش بیشتری داشتن

خب قطعا این آمار و ارقام میتونه برای هر بیزنسی جذاب و سرنوشت ساز باشه چرا که بیزنس ها همیشه جایی فعالیت می کنن که افراد بیشتری حضور دارن

بنابر این هر روز شاهد افزایش پیج های تجاری در اینستاگرام هستیم

البته نا گفته نماند اگر فعالیت تجاری در اینستاگرام ندارید هم میتونید پیجتون رو به بیزنس پروفایل اینستاگرام تبدیل کنید

و از امکانات اون برای رسیدن به اهدافتون استفاده کنید

خب بعد از این مقدمه حالا ببینیم چطور میشه این قابلیت ها رو فعال کرد تا بعد برسیم به بررسی امکانات بیزنس پروفایل

 

چگونه اکانت خود را به بیزنس پروفایل اینستاگرام تبدیل کنیم؟

مواد لازم ؛-)

  1. قبل از هر چیز باید آخرین نسخه اینستاگرام رو از گوگل پلی یا اپ استور دانلود کنید
  2. ثبت نام در اینستاگرام با ایمیل یا ثبت نام در اینستاگرام با موبایل
  3. پیج نباید خصوصی یا پرایویت باشه که در حالت عادی نیست (خصوصی کردن پیج اینستاگرام)
  4. داشتن یک صفحه در فیسبوک (قبلا ضروری بود اما الان ضروری نیست اما اگه دوست داشتید در فیسبوک ثبت نام کنید و یک صفحه بسازید)
  5. تبدیل اکانت عادی اینستاگرام به بیزنس پروفایل اینستاگرام طبق مراحل زیر

 

 

خیلی خب همونطور که در ویدیوی بالا مشاهده کردید دیدیم که چطور میتونیم یک پیج عادی رو به

بیزنس پروفایل اینستاگرام تبدیل کنیم و همینطور با خارج شدن از حالت بیزنس اینستاگرام آشنا شدیم.

 

مزایای بیزنس پروفایل اینستاگرام

تبدیل کردن پیج به اکانت بیزنسی امکاناتی را برای شما فعال میکند که در حالت عادی در دسترس نیستند اصلی ترین امکانات عبارتند از:

  • دسترسی به اطلاعات و آمار با ارزش
  • فعال کردن دکمه های تماس
  • بهینه سازی بیگرافی اینستاگرام!
  • فعال کردن لینک در استوری
  • فعال کردن گزینه تبلیغات اینستاگرام

 

  • دسترسی به اطلاعات و آمار با ارزش

که اینستاگرام به صورت کاملا رایگان در قالب بیزنس پروفایل در بخش اینسایت اینستاگرام

در اختیار شما قرار میده جزء بزرگترین مزایای اکانت بیزنسی بوده و هست

صرف نظر از اینکه پیج و فعالیت شما در اینستاگرام تجاری هست یا شخصی،

این اطلاعات برای رسیدن به اهداف شما و موفقیت در اینستاگرام بسیار ضروری است

اطلاعاتی که در قسمت اینسایت اینستاگرام قرار دارد

البته اعداد و ارقامی مثل تعداد لایک، تعداد ویو، تعداد کامنت ها، تعداد فالورها و فالوینگ ها یا تعداد پست ها

جزء ابتدایی ترین آماری هست که در تمام اکانت های اینستاگرام در دسترس است اما خیلی قابل تحلیل و آنالیز نیستن

به عنوان مثال وقتی شما یک کمپین تبلیغاتی اینستاگرام راه اندازی میکنید دوست دارید بازخورد اون رو دقیقا متوجه بشید

و با توجه به اثر بخشی اون کمپین میتونید برای کمپین های بعدی هم برنامه ریزی کنید

خوشبختانه با اضافه شدن قابلیت بیزنس پروفایل اینستاگرام میشه گفت این نقص تا حدودی برطرف شد

هر چند کمی ضعیفه و هنوزم جای کار داره مثلا این اطلاعات فقط مربوط به ۷ روز گذشته است!

اما به هر حال در بیزنس پروفایل شما اطلاعاتی در اختیار دارید که خیلی میتونه برای رشد پیج کمکتون کنه

اطلاعاتی مثل میانگین سنی فالورهاتون، کشور و شهر محل زندگی فالورها، اینکه چند درصد فالورهاتون خانم و چند درصد آقا هستن،

فالورها در چه روزها و چه ساعت هایی بیشتر آنلاین هستن، اینکه هر پست شما چندبار دیده شده، چند نفر با دیدن هر پست اقدام به فالو کردن شما کردن،

و اطلاعات دیگه ای از این قبیل بسیار ارزشمند هستن و بر اساس اونها میشه اقداماتی رو انجام داد که برای

رشد هر چه بهتر پیج، افزایش فالور اینستاگرام، افزایش فروش در اینستاگرام بسیار مفید باشه

 

  • قابلیت شاپ در اینستاگرام

مزیت بزرگ دیگه ای که بیزنس اکانت اینستاگرام در اختیار شما قرار میده فعال کردن قابلیت شاپ هستش که

قبلا فقط برای اکانت های وریفای شده که تیک آبی داشتن قابل استفاده بود اما امروز در دسترس عموم قرار گرفته

که گزینه بسیار مناسبی برای پیج های فروشگاهی اینستاگرم هستش و تاثیر بسیار زیادی در افزایش فروش داره

شاپ در اینستاگرام به این صورت هستش که شما میتونید عکسی از محصول رو در اینستاگرام منتشر کنید

و مشتری فقط با یک کلیک روی عکس مستقیما به صفحه خرید اون محصول در سایتتون هدایت بشه و

به راحتی خریدش رو انجام بده که در مطلب دیگه ای به صورت کامل به آموزش این مورد خواهیم پرداخت

 

  • فعال کردن دکمه تماس در اینستاگرام

اگر جزو کسب و کارهایی هستید که باید مخاطب شما مستقیم تماس گرفته و اطلاعاتی از شما دریافت کند

با فعال کردن دکمه تماس طبق چیزی که در ویدیوی بالا گفتم اینکار رو برای مخاطب آسان میکنید

حالا در ویدیوی زیر توضیحات کاملتری در مورد این دکمه ها دادم که می تونید ببینید

 

 

  • بهینه سازی بیوگرافی اینستاگرام و دیگر مزایای بیزنس پروفایل

یکی دیگر از مزایای مهم پیج بیزنسی این است که در تعداد کاراکتر متن بیوگرافی شما صرفه جویی زیادی میشود

به این صورت که اطلاعاتی از قبیل شماره تماس، ایمیل و آدرس را دیگر نیازی نیست در بیو اینستاگرام وارد کنید

در نتیجه میتوانید نهایت استفاده از بیو را داشته باشید و اطلاعات ارزشمندتری در اختیار کاربران خود قرار دهید

همچنین اجازه گذاشتن لینک در استوری اینستاگرام از دیگر مزایایی که بیزنس پروفایل هستش

که البته اگر بیش از ۱۰ هزار فالور داشته باشید با بیزنسی کردن اکانت اینستاگرام میتونید از امتیاز استفاده کنید

این قابلیت قبلا فقط در اختیار افرادی بود که تیک آبی اینستاگرام رو داشتن

و همچنین در صورت فعال کردن اکانت بیزنسی با استفاده از گزینه پروموشن که در ویدیوی بالا هم اشاره شد

میتونید از امکان تبلیغات اینستاگرام هم استفاده کنید به این صورت که یکی از پستهای خودتون رو انتخاب میکنید

و با پرداخت هزینه اون به اینستاگرام ازش میخواین که پست شما رو با اون هشتگهایی که براش قرار دادید

در صدر نتایج جستجو به کاربران نمایش بده که البته این کار در ایران بخاطر محدودیتهای پرداخت کمی مشکل هست

 

بیزنس اکانت اینستاگرام برای چه کسانی مناسب است؟

با توجه به توضیحات بالا و صحبتهایی که تو ویدیوی بالا شد فکر میکنم متوجه شده باشید

که بیزنس پروفایل برای چه کسانی مناسب است ولی برای اطمینان بیشتر

اگر دوست دارید کاربران اینستاگرام با یک کلیک بتونن با شماره یا ایمیل شما تماس بگیرن

اگر دوست دارید از تبلیغات اینستاگرام استفاده کنید منظورم تبلیغات رسمی خود اینستاگرامه

اگه دوست دارید مکان دقیق شما در گوگل مپ برای کاربران نمایش داده بشه

و از همه مهمتر اگه دوست دارید آمار و اطلاعات جالبی از رفتار کاربران و بازخورد پستهاتون داشته باشید

پس تبدیل پیج به بیزنس پروفایل اینستاگرام برای شما مناسب است

 

اینسایت اینستاگرام چیست؟

به گفته سایت اینستاگرام به وسیله اینسایت Insights اینستاگرام میتوانید اطلاعات بیشتری درباره فالورها به دست آورید

اینسایت (Insights) در واقع امکانی هستش که اینستاگرام در اختیار بیزنس پیج ها یا پیج های تجاری قرار داده است

که اطلاعات جالب و با ارزشی در مورد فالور ها و رفتارشان در پیج به شما ارائه میکند

و همینطور آماری هم در مورد پستهای شما ارائه میکند

 

  • اینسایت اینستاگرام چه اطلاعاتی به ما میدهد؟

اطلاعاتی مثل تعداد فالور هایی که در چند وقت گذشته به دست آوردید

جنسیت فالور ها، کشور و شهر زندگی آنها، میانگین سنی فالورها

اینکه در چه روزها و چه ساعاتی در اینستاگرام آنلاین بوده اند

چند نفر با دیدن پستهای شما از پروفایلتان هم دیدن کردن

کدام پست شما بیشتری بازدید از پروفایل را به همراه داشته

چند نفر از پروفایل شما بازدید کردن

چند نفر روی لینک در بیو اینستاگرام کلیک کردن

اطلاعات اینسایت اینستاگرام قطعا برای هر بیزنس و هر پیجی می تونه سرنوشت ساز باشه

این بستگی به خودتون داره که از اطلاعات اینسایت اینستاگرام به چه شکل استفاده کنید

مثلا اگه کمی تیزهوشی و خلاقیت به خرج بدید متوجه میشید که کدوم پست شما بیشترین

جذابیت رو برای مخاطب داشته و میتونید با تولید محتوای نزدیکتر به سلیقه مخاطب اون رو هر چه بیشتر جذب خودتون کنید

یا اینکه با استفاده از این آمار زمان طلایی ارسال پست رو انتخاب کنید تا بیشترین نرخ تعامل رو داشته باشید

 

  • Reach در اینستاگرام چیست؟

ریچ در اینستاگرام نشادن دهنده تعداد نفراتی هستش که پستهای شما را دیده اند

در واقع هر بازدید کننده جدیدی که به پیج شما سر بزند یک ریچ به حساب می آید

 

 

مثلا در تصویر بالا در هفته گذشته (از تاریخ ۲۰ تا ۲۶ آپریل) ۱۱۲ شخص متفاوت از پیج مورد نظر بازدید کردند

یعنی اگر یک نفر چندبار از پیج شما دیدن کند چیزی به آمار ریچ در اینستاگرام اضافه نخواهد شد

و زیر Reach اون عدد مثبت ۹۸ رو هم که می بینید نشون میده که پیج رو به رشد بوده و

و نسبت به یک هفته قبل (یعنی ۱۳ تا ۱۹ آپریل) ۹۸ نفر به تعداد افراد جدیدی که از پیج و پروفایل شما

بازدید کرده اند اضافه شده

 

  • Impressions در اینستاگرام چیست؟

ایمپرشن در اینستاگرام نشان دهنده تعداد بازدید های صورت گرفته از پیج است

صرف نظر از اینکه ممکن است بازدید کننده ها اشخاص تکراری باشن!

بر خلاف ریچ در اینستاگرام اگر یک شخص مثلا ۱۰ بار از پیج شما بازدید کند

آمار ایمپرشن ۱۰ عدد بیشتر خواهد شد در حالی که چیزی به آمار Reach اینستاگرام اضافه نمیشه

در تصویر بالا در هفت روز گذشته (از تاریخ ۲۰ تا ۲۶ آپریل) ۲۰۲ بار از پیج مورد نظر بازدید شده است

اما ریچ ۱۱۲ نفر است پس در نتیجه تعدادی از این ۱۱۲ نفر برای چندمین بار برگشتن و پستهای مختلف پیج رو نگاه کردن

و ایمپرشن هم برای این پیج رو به رشد بوده چون زیر Impressions عدد مثبت ۱۷۷ ثبت شده

و این یعنی این پیج نسبت به هفته قبل (یعنی ۱۳ تا ۱۹ آپریل) ۱۷۷ بار بیشتر دیده شده

از همین آمار مختصر میشه اینطور نتیجه گرفت که این پیج مسیر درستی در پیش گرفته

و کارهایی که در دو هفته اخیر انجام داده نتیجه بخش بوده

خب می بینی چقدر لذتبخشه که بدونی داری در مسیر درست قدم بر میداری و نتایج مثبتی میگیری!

 

آموزش ویدیویی اینسایت اینستاگرام

ازتون دعوت میکنم کلیپ زیر رو هم ببینید تا هرچه بیشتر با اینسایت اینستاگرام جزئیات اون آشنا بشید

 

چطور از بیزنس پروفایل اینستاگرام برای پیشرفت در اینستاگرام استفاده کنیم؟

با توجه به توضیحاتی که داده شد دیگه به اندازه کافی با امکانات بیزنس اکانت اینستاگرام آشانا شدم

شما به راحتی بعد از مدتی که پیجتون رو به بیزنس اکانت تبدیل کردید میتونید از آماری که در اختیار شما قرار میده

به راحتی برای بهبود پیجتون استفاده کنید

به عنوان مثال متوجه خواهید شد که فالوراهای شما غالبا در چه روزها و ساعاتی آنلاین هستن

و این زمان ها زمان طلایی برای ارسال پست در اینستاگرام خواهند بود

طوری که بیشترین بازدید کننده را در دقایق ابتدایی ارسال پست خواهید داشت

چیزی که در الگوریتم جدید اینستاگرام بسیار حائز اهمیت است حالا اگر پست شما انگیزه کافی برای تعامل را ایجاد کند

و در همان دقایق ابتدایی لایک و کامنت مناسبی دریافت کند، پست شما به راحتی در صفحه اکسپلور اینستاگرام قرار خواهد گرفت

مثال دیگر از استفاده از آمار بیزنس اکانت این است که به راحتی متوجه خواهید شد که کدام پست شما بیشترین نرخ تعامل را داشته

و در نتیجه با سلیقه فالورهایتان بیشتر آشنا شده با کمی تیز هوشی میتوانید

پست های بیشتری در آن زمینه و مشابه آن تولید کنید تا نتایج بهتری بگیرید

و همینطور با ارائه نقشه دقیق مکان فیزیکی فروشگاه خود هم می توانید

اعتماد بیشتری جلب کنید و بسادگی فالورهایی که در نزدیکی شما قرار دارند را جذب کنید

و تمام اینها در کنار هم با کمی چاشنی خلاقیت در تولید محتوا میتواند تاثیر بسیار مثبتی بر روی افزایش فروش در اینستاگرام شما شود

 

خب تبدیل پیج به بیزنس پروفایل اینستاگرام و امکانات و مزایای اون رو هم بررسی کردیم،

اینسایت اینستاگرام و مزایا و امکانتش رو دیدیم امیدوارم براتون مفید بوده باشه

شما هم اگه تجربه ای در این زمینه دارید

خوشحال میشم با من و سایر دوستان در میان بگذارید

یا اگه سوالی دارید فقط کافیه پایین همین مطلب کامنت بزارید

12 پاسخ
  1. مهران نوری زاده
    مهران نوری زاده می گوید

    سلام…من دامنه مخصوص خودم را میخوام در بیو پیجم که بیزنس اکانته بزارم ولی اینستاگرام بهم اجازه نمیده… حتی وقتی با کوچک کننده bit.ly میزارم اولش اوکی میشه ولی بعد از چند دقیقه که رو لینک کلیک میکنی نمیره سایت و مینویسه که سایت پیدا نشد…لطفا مشکل منو راهنمایی کنیم من چند ماهه درگیر این کارم دستتون درد نکنه

    پاسخ
    • حامد میرزائی
      حامد میرزائی می گوید

      سلام مهران عزیز
      بله این مشکلی هست که اخیرا زیاد دیده میشه
      به احتمال زیاد برای تغییر لینک دفعات زیادی تلاش کردید و بلاک شدید
      چند روز بدون لینک بگذرونید و دوباره امتحان کنید
      اینکه لینک دامنه خودتون باشه یا لینک های کوتاه شده هیچ فرقی نمیکنه
      اما به شرط اینکه از بلاکی خارج بشید
      ۳-۴ روز بدون لینک باشید
      یه بار پسورد عوض کنید
      و مجددا امتحان کنید معمولا با این کارها مشکل برطرف میشه
      موفق باشید

      پاسخ
      • مهران نوری زاده
        مهران نوری زاده می گوید

        خیلی ممنون فعلا تا حل شدن‌ با‌ سایت lnk.bio تونستم کارمو‌ راه بندازم حتی اینجوری میتونم‌ به علاوه سایت به کانال تلگرامم هدایتشون کنم…مرسی از پاسخگوییتان…

        پاسخ
  2. سبحان
    سبحان می گوید

    سلام..با عرض خسته ن باشید خدمت شما… خواستم بدونم که اگر اول که پیج رو بیزنس میکنیم خوب فالور و کامنت و لایک جمع کنیم آیا تاثیری برایه اینکه پیج مون در ادامه بره بالا و بازدید هاش چند صد هزار تایی بشه هس آیا!؟ ممنون میشم راهنمایی کنید یاعلی👌

    پاسخ
    • حامد میرزائی
      حامد میرزائی می گوید

      سلام سبحان عزیز
      ببین بیزنس بودن یا نبودن پیج عملا و مستقیما تاثیری در افزایش فالور و بازدید و … نداره!
      شما با بیزنس کردن پیجتون فقط به یه سری ابزارها دسترسی پیدا میکنید
      که آمار و اطلاعاتی در مورد پیج بهتون میده که بر اساس اونها میتونید رو پیجتون کارایی
      بکنید که منجر به افزایش فالور و … و در کل بهبود عملکرد پیج بشه و به رشد پیج کمک کنه
      که البته واقعا هم ارزشمند هستن این اطلاعات و مدام باید رصد بشن
      به عنوان مثال کارایی که که در هفته گذشته انجام دادید چه تاثیری در تعداد لایک و فالورها داشته
      آیا رشدش مثبت بود یا منفی یا مثلا چه ساعتها و چه روزهایی پستاتون بیشتر دیده شده و لایک شده
      و از این قبیل اطلاعات که شما رو بیشتر با سلیقه فالورها آشنا میکنه و میتونید از این اطلاعات برای بهبود
      و رشد پیجتون استفاده کنید وگرنه صرفا بیزنس کردن پیج تضمینی برای رشد پیج نیست

      پاسخ
      • سبحان
        سبحان می گوید

        اها خیلی ممنون از راهنمایی تون. و اینکه یه جایی از یه مهندس IT راهنمایی گرفتم. می‌گفت پست شما تو بیزنس به همه فالورا نشون داده نمیشه و اگر همون اول هرچی استقبال خوب باشه، خود اینستا پیج میبره بالا مثلا اینکه تو صفحه اکسپلور شاید بزاره پستمون رو. یه همچین چیزایی میگفت حالا دقیق یادم نیس.!

        پاسخ
        • حامد میرزائی
          حامد میرزائی می گوید

          بله درسته
          اما این موضوع ارتباطی به بیزنس بودن یا نبودن پیج نداره در هر صورت اینستاگرام بر اساس الگوریتم جدیدی که پیاده کرده دقیقا همین کارو میکنه و در مرحله اول پست جدید رو فقط به ۱۰درصد فالورای شما نمایش میده و اگه اون ۱۰ درصد تعامل خوبی با پست داشته باشن اونوقت اونرو به نفرات بیشتری نمایش میده و این روند همینطور ادامه داره و اگه تشخیص بده واقعا افراد از پست خوششون اومده پست رو میفرسته به اکسپلور ولی اگه در دقایق اولیه انتشار اون ۱۰درصد اولیه تعامل خوبی با پست شما نداشته باشن شانس دیده شدنش مدام کمتر میشه
          حالا این تعامل ینی چی؟ ینی لایک، کامنت، ذخیره شدن پست، ارسال اون برای دیگران و …
          بخاطر همین الان اکثر پیجها سعی میکنن با کپشن خوب یا کاور مناسب کاربرو تشویق به تعامل کنن تا نتیجه بهتری بگیرن
          موفق باشید

          پاسخ
          • سبحان
            سبحان می گوید

            آها. مچکرم خیلی ممنون ازتون. سوال زیاد داریم انشالله قسمت بشه تک تک شون رو مزاحم شما بشیم تا مارو راهنمایی کنید. 🖤.

  3. راضیه
    راضیه می گوید

    سلام مجدد ببخشید سوال و مشکل اساسی که دارم اینکه لوکیشن هایی که در استوری میزارم تاثیری ندارن و ویو از لوکیشن نمیخورن دلیلش تو نت خوندم نوشتن ساعت گوشی میتونه باشه که من روی اتومات گذاشتم تمام اکانت هام درسته و فقط این یکی این مورد داره باید چیکار کرد ؟

    پاسخ
    • حامد میرزائی
      حامد میرزائی می گوید

      سلام خواهش میکنم
      ساعت گوشی!!؟
      ساعت گوشی شما یا فالوراتون؟ لوکیشن ارتباطی به ساعت نداره!
      نمیدونم شایدم مربوط باشه من اطلاعی ندارم
      اما در رابطه با اینستاگرام و آماری که بیزنس پیج اینستاگرام میده
      چیزی که خیلی موثره فیلتر شکن هستش که الان دیگه همه دارن استفاده میکنن
      در نتیجه لوکیشن هایی هم که اینستاگرم نشون میده خیلی قابل استناد نیست
      و اینکه روشن یا خاموش بودن لوکیشن کاربرا هم بی تاثیر نیست
      عذرخواهی میکنم، من اطلاعات بیشتری ندارم و خوشحال میشم اگه اطلاعات مفید در این مورد کسب کردید ما رو هم در جریان قرار بدید
      موفق باشید

      پاسخ
  4. راضیه
    راضیه می گوید

    مرسی از توضیحاتتون ، تگ ها و چند پست تغییر دادم خیلی شکل و جلوه پیج خوب شده ممنونم ، خوشحال میشم مجدد چکش کنید و نظر جدیدتونو بدونم

    پاسخ
    • حامد میرزائی
      حامد میرزائی می گوید

      خواهش میکنم
      من تغییر زیادی ندیدم تو پیجتون اما چند پست رو همزان ارسال نکنید
      بهتره روزی دو یا نهایتا سه پست با فواصل زمانی مناسب و در ساعات مناسب ارسال کنید
      زمان مناسب ارسال پست بعد یه مدت فعالیت به صورت تجربی و با استفاده از آماره بیزنس پیج اینستاگرام به دست میاد
      همچنان هشتگهای نامرتبط زیر پستها و در توضیحات بیو وجود دارن
      تعداد هشتگهای استفاده شده خیلی زیاده و اکثرا هم تکراری هستن
      ۵ الی ۷ دیگه نهایتا ۱۰ هشتگ کافیه بهترین حالت بین ۵ تنا ۷ تا هستش
      و در آخر اینکه همین روال حداقل باید یکی دوماه ادامه داشته باشه و تو این فاصله باید پیجهای مطلوبتون رو هدف قرار بدید، پیدا کنید، لایک و فالو کنید
      تا بعد وارد مراحل بعدی بشید، نباید عجله کنید و همینطور یک برنامه مشخص برای ارسال پست داشته باشید و بهش متعهد باشید
      بهتره یه تعداد پست آماده کنید تا حداقل برای یکی دو ماه آینده مشکل ارسال پست نداشته باشید
      موفق باشید

      پاسخ

پاسخ دهید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *